Service en onderhoud tool

Lans kiest voor de digitale tool van Brinkman

Service en onderhoud vooraf inplannen met nieuwe tool

Royal Brinkman introduceert de Service Engine: een digitale tool voor het managen van alle service- en onderhoudstaken op een tuinbouwbedrijf. De Service Engine geeft een overzicht van alle service- en onderhoudstaken en reduceert hierdoor storingen van apparaten en installaties met minder stilstand en onnodige kosten tot gevolg.

De Service Engine werkt als applicatie op de mobiele telefoon, maar ook als website op de computer. Middels een inventarisatie van de objecten op het tuinbouwbedrijf ontstaat een overzicht van de apparaten en installaties die onderhoud en service verlangen. Aan alle objecten worden de juiste service- en onderhoudstaken en keuringen gekoppeld zodat een duidelijk overzicht van alle service- en onderhoudstaken ontstaat.

Via de Service Engine worden (spoed)taken en keuringen toegewezen aan medewerkers, die op hun mobiele telefoon hierover een pushbericht ontvangen. Op deze manier worden taken niet vergeten en kunnen na afloop worden afgevinkt in de takenlijst. Stef de Jong, productspecialist & accountmanager Digital Tools van Royal Brinkman: “Sommige apparaten verlangen eens per maand een smeerbeurt, andere apparaten hoeven maar 1 keer per jaar te worden gekeurd. Zo biedt de Service Engine bedrijfszekerheid voor de gebruiker. Keuringen en onderhoud worden niet vergeten en alle betrokkenen op de kwekerij hebben een duidelijk overzicht van de objecten en bijbehorende taken.”

Groentennieuws